Our Rewards Program Is Live — Sign Up Now
35 DAYS EASY RETURNS
FREE SHIPPING $175+
🇺🇸 Shipped from the USA
+16K five-star reviews - trusted by our customers

Reviews

Based on 7601 reviews
79%
(5977)
10%
(794)
6%
(481)
2%
(120)
3%
(229)

Not gonna lie, the quality of these shirts for the dollar, is elite.
The XXL fits better than my tailored shirts.
If you gotta big belly, may not be the right fit for you. But then again, the way it fits in the chest and arms - could be great motivation to get right! lol.

nice and crisp shirts, fits great

Hi James,

Thank you for your review. We're so glad you're loving how crisp your Athletic Fit Signature Shirt 2.0 in White is and that it fits great.

We really appreciate your support and hope you enjoy wearing it.

Best,
Jelena
Store Assistant

fits my body well

Hi Marcel,

Thanks for taking the time to leave a review. We're really glad your Textured Zip Neck Polo Shirt in Ink fits you well.

We appreciate your support and hope to see you again soon.

Best,
Jelena
Store Assistant

Love the fit

Hi Marcel,

Thank you for your review. We're thrilled to hear you're loving the fit of your Extra Fine Merino Wool Half Zip Neck Sweater in Black.

We really appreciate your support and hope you enjoy wearing it.

Best,
Jelena
Store Assistant

love the fit as always!

Hi Marcel,

Thanks so much for your review. It's great to hear you're loving the fit of your Textured Knitted Zip Neck Polo Shirt in Chalk, as always.

We really appreciate your continued support and look forward to seeing you again soon.

Best,
Jelena
Store Assistant

great all around.

Hi Phil,

Thank you for your review. We're really glad you're happy with your Athletic Fit Long Sleeve Starter 5-Pack.

We appreciate your support and hope to see you again soon.

Best,
Jelena
Store Assistant

Perfect fit and great quality

Hi Darrell,

Thank you for your review. We're so glad you're happy with the fit and quality of your Smart Pleated Cotton Side Adjust Shorts in Pale Grey.

We really appreciate your support and hope you enjoy wearing them.

Best,
Jelena
Store Assistant

€92.88 extra charges on a ~€193 order – EU customers beware!

Hi Christopher,

Thank you for your feedback, and we're sorry to hear about the import charges on your order. We understand how frustrating it is to face unexpected costs on delivery.

If you'd like us to look into your order, please get in touch with us with your order number and we'll be happy to help.

Best,
Jelena
Store Assistant

€193 at checkout. €92.88 extra to DHL. ~€286 final cost. Nearly 50% more just to receive the order in Greece. EU buyers: check import duties carefully before ordering. I certainly wouldn’t order again.

Hi Christopher,

Thank you for taking the time to share your experience. We're sorry the import charges from DHL added so much to the cost of your order, and we understand why this has been disappointing.

We've shared your feedback with our team. If there's anything we can help with, please contact us with your order number.

Best,
Jelena
Store Assistant

My ~€193 Tailored Athlete order ended up costing ~€286 after an unexpected €92.88 DHL import charge. That’s almost 50% extra. EU buyers should know the true potential cost before ordering.

Hi Christopher,

Thank you for your review, and we're sorry the import fees on your order came as a surprise. We completely understand your frustration.

Your feedback has been passed on to our team. Please get in touch with us with your order number if you'd like us to look into this further.

Best,
Jelena
Store Assistant

EU customers beware. A ~€193 order became ~€286 after DHL charged me €92.88 in import fees. Nearly 50% extra just to receive my order. If the real final cost had been clear, I would never have ordered.

Hi Christopher,

Thanks for your feedback, and we're sorry the final cost of your order was higher than you expected. We understand how disappointing unexpected import charges can be.

We've shared your comments with the relevant team. If you'd like to discuss your order, please contact us and we'll be happy to help.

Best,
Jelena
Store Assistant

EU buyers beware: my ~€193 order ended up costing ~€286 after DHL charged another €92.88 in import fees. Almost 50% extra. Had this total cost been clear at checkout, I would never have ordered.

Hi Christopher,

Thank you for your review, and we're sorry about the import fees charged on delivery. We understand this wasn't the experience you expected.

Your feedback has been passed on to our team. Please reach out to us with your order number and we'll look into this for you.

Best,
Jelena
Store Assistant

Quick efficient delivery. The usual excellent TA fit and quality

Hi Mark,

Thank you for your review. We're really glad your delivery arrived quickly and that you're enjoying your Textured Knitted V-Neck Open Collar Polo Shirt in Black.

We appreciate your continued support and hope to see you again soon.

Best,
Jelena
Store Assistant

Great T-shirts, fit well, wash well and comfortable.

Hi Heath,

Thank you for your review. We're really happy to hear your Muscle Fit Long Sleeve Everywear 7-Pack fits well, washes well and feels comfortable.

We appreciate your support and hope you enjoy wearing them.

Best,
Jelena
Store Assistant

great fit feels good on.

Perfection, quality and fit 100%
Wouldn’t buy my t-shirts anywhere else now

Hi Bryan,

Thank you so much for your review. We're thrilled to hear you're loving the quality and fit of your Muscle Fit Blue & White 5-Pack.

It's great to know you've found your go-to t-shirts with us, and we really appreciate your support.

Best,
Jelena
Store Assistant

sweet fit..may try to go smaller on this one

Hi Marlo,

Thanks for the review, and glad you like the fit of the sweater in Sage.

If you'd like to try a size smaller, just email us with your order number and we'll help you with an exchange.

Best,
Jelena
Store Assistant

Best quality polo's i have! Quality and fit is true to sizing. Love it

Hi Kane,

Thank you for your review. We're so glad you're loving your Muscle Fit Signature Open Collar Polo Shirt in Kale and that the fit is true to size.

We really appreciate your support and hope you enjoy wearing it.

Best,
Jelena
Store Assistant

The quality and fit of there products is fantastic!

Hi Kane,

Thanks for taking the time to leave a review. We're really happy to hear you're enjoying the quality and fit of your Mercerised Cotton T-Shirt in Alabaster.

We appreciate your continued support and look forward to seeing you again soon.

Best,
Jelena
Store Assistant

absolute the highest quality shorts and polo's i have every bought. I have made multiple orders now.

Hi Kane,

Thank you so much for your kind words. We're thrilled to hear you're loving your Muscle Fit Starter 5-Pack and that our pieces are the best you've bought.

It means a lot that you keep coming back to us, and we really appreciate your support.

Best,
Jelena
Store Assistant

Perfect fit amazing didn’t flair on my shoulders and traps like all other gym brands do very good

Hi Archie,

Thanks for the review. That's exactly what we designed the Muscle Fit for: a close fit through the shoulders and traps that doesn't flare out like other gym brands.

Glad it's working for you, and enjoy your training in it.

Best,
Jelena
Store Assistant

Outstanding

Hi Mike,

Thanks so much for taking the time to leave a review. We're really glad everything arrived safely and that you're happy with your order.

We appreciate your support and hope to see you again soon.

Best,
Jelena
Store Assistant

A little small for xxl

Hi Mike,

Thanks for your feedback on the Interlock Hoodie Sweat in Navy. We're sorry to hear the XXL came up a little small for you, and we'll pass this on to our product team.

If you'd like help with an exchange or some guidance on sizing, please get in touch with us and we'll be happy to help.

Best,
Jelena
Store Assistant

Legs flare out. Way too long. They look terrible in me.

Hi Ron,

Thank you for the feedback, and I'm sorry to hear the shorts didn't work out for you. The pleated design can sit a bit differently through the leg than some of our other styles, and it sounds like the fit and length weren't right for your build.

If you'd like to exchange for a different size or style, or process a return, reach out to us and we'll get that sorted for you.

Best,
Jelena
Store Assistant

Great clothing very stylish and great fitting

Hi Simon,

Thank you so much for the great review! We're really glad to hear you're finding the polo stylish and a great fit.

We appreciate you taking the time to share your feedback.

Best,
Jelena
Store Assistant

×

Your location is set to Europe

  • Shop in your native currency
  • Get shipping option for Europe
Go to Europe site →